Pizza Hut Romania și KFC vor dona suma record de 117.000 euro pentru programul Vreau în clasa a noua, în parteneriat cu World Vision


București, 29 noiembrie 2016. Pizza Hut Romania și KFC vor dona către World Vision suma de 117.000 euro în urma programului de strângere de fonduri "Vreau în clasa a noua". Campania s-a desfășurat în luna octombrie, în toate restaurantele Pizza Hut și KFC din țară. Pentru al nouălea an consecutiv, cele doua companii susțin programul World Vision atât prin strângerea de fonduri în restaurantele proprii, cât și în calitate de sponsor.

 widthx=

Datorită rezultatelor extraordinare obținute în acest an, programul ,,Vreau în clasa a noua’’ va susține 175 de copii cu o situație financiară dificilă, cu 55 de elevi mai mult față de 2016, când 120 de copii au primit burse ca urmare a acestei campanii.

,,Accesul la educație reprezintă cheia către integrarea socială, către progresul societății. Absența resurselor este principala cauză a abandonului școlar. Din nefericire, mulți copii cu potențial sunt nevoiți să abandoneze drumul către un viitor mai bun. Pentru a-i ajuta să progreseze, am decis să devenim parteneri ai World Vision în programul ,,Vreau în clasa a noua”, parteneriat care s-a dovedit a fi un real succes de-a lungul timpului. În cei nouă ani am reusit să ajutăm peste 830 de copii să meargă la liceu. Succesul acestei campanii se datorează atât clienților, cât și angajaților KFC și Pizza Hut, care s-au implicat în strângerea de fonduri. De asemenea, îi mulțumim pentru sprijinul acordat și lui Dani Oțil, ambasadorul campaniei în ultimii patru ani’’, declară Mark Hilton, Franchise Business Consultant KFC și Pizza Hut Romania.

"Ne bucurăm să vedem cum de la an la an numărul susținătorilor educației crește, cum se creează o comunitate de oameni care înțeleg că Vreau în clasa a noua” este un proiect care transformă destine. Anul acesta s-a atins un nou vârf de donații, o sumă peste așteptări, care va permite ca un număr de 175 de elevi să meargă la liceu, cu 55 mai mulți decât în anul precedent. Mulțumim KFC, Pizza Hut și clienților care cred în șansele copiilor din mediul rural”, a declarat Daniela Buzducea, Director Executiv al Fundatiei World Vision Romania.

Campania „Vreau în clasa a noua” s-a desfășurat în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, între 1 și 31 octombrie 2016. Clienții au avut posibilitatea de a dona bani pentru copiii înscriși în programul World Vision, în urnele special amenajate din restaurante, fără să fie condiționați de achiziționarea de produse.

Copiii selectați pentru programul ,,Vreau în clasa a noua’’ provin din familii cu o situație materială dificilă. În criteriile de selecție pentru program se regăsesc atât rezultatele școlare, cât și dorința elevilor de a-și continua studiile. Prin intermediul acestui program, copiii selectați pot beneficia pe parcursul ciclului liceal de un sprijin lunar în valoare de 250 de lei, care le acoperă cheltuielile necesare pentru școală și le oferă acces la activități educative și de socializare.

Campania face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare inițiativă internațională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizației Națiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfășoară în peste 130 de țări și teritorii și în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut și Taco Bell și implicând aproape 1,5 milioane de angajați.